Gençlik Aşısı

Eylul

Gençlik Aşısı

19 Eylul, 2012 Admin

Hyalüronik asit vücudumuzun en önemli yapı taşlarından biridir. Pek çok dokunun yanısıra cildimizde de yoğun olarak bulunur. Cildin canlı, parlak ve nemli olmasını sağlar. Yaşla beraber giderek derideki miktarı azaldığı için cildimiz giderek kuru, gevşek ve soluk bir hal alır. Cildin nemini geri kazandırmak için geliştirilmiş pek çok uygulama vardır. Bunlar içerisinde son zamanlarda IAL System ACP (Oto kros linked polimer) oldukça ön plana çıkmıştır. IAL System ACP (oto kros-linked polimer), patenti Fidia Farmaceutici’ye ait bir üründür. Intra ve inter moleküler (moleküller arasında ve içersinde) ester bağları aracılığıyla retiküle biyosentetik Hyalüronik Asitten oluşur: Dolayısıyla doğal Hyalüronik Asitin bütün özelliklerini taşıyan yeni bir polimerdir ama kalıcılığı belirgin ölçüde yüksektir. IAL System ACP için dış kimyasal maddelerden yararlanılmaz; su bulunan ortamlarda dış bağlar kopar ve biyointeraktif Hyalüronik Asitin salınımı gerçekleşir. Bu nedenle IAL System ACP zamanla etkisi artan, biyostimülan etkili slow-release (ağır salınımlı) biyorevitalizan bir üründür.

Biyolojik uyumu mükemmeldir ve hidratasyon sağlayarak cildin esnekliğini arttırıp yüzün gerçekten gençleşmesine neden olur. Tüm cilt tipleri için endike olup, cildi dış koşullar nedeniyle zarar görmüş (Güneş, sigara alkol kullanımı vs.) veya yaşlanma sürecine girmiş tüm ciltlerde önleyici ve tamamlayıcı bir tedavidir. IAL'in standart protokolü 0, 15 ve 45. günlerde 3 seans şeklindedir. Normal ciltlerde 1. seansta IAL sistem, 2. ve 3. seansta IAL sistem ACP, kuru ciltlerde ise 1. ve 2. seansta IAL sistem, 3. seansta IAL sistem ACP şeklinde önerilir. Ancak bu şekilde uygulama zorunluluğu olmayıp tüm cilt tipleri için 15 er gün arayla toplam 4 seans olacak şekilde, bir IAL sistem bir IAL sistem ACP, sonra tekrar  bir IAL sistem bir IAL sistem ACP şeklinde de önerilmektedir. Yılda 2 kez tekrarlanması etkisinin uzun süre kalmasını sağlar.

Uygulama sonrası 2. günden itibaren ciltte nemlenmenin arttığı, cildin doku tonusunun daha kaliteli bir konuma geldiği gözlemlenir. Tedavinin tam sonucu hastanın durumuna göre de değişmekte olup ayrıca tedavi süresince hastadan bol miktarda su içmesini ve beslenmesine ve yaşamına özen göstermesi için tavsiyelerde bulunulur.

Ayrıntılı bilgi için www.naturamedbms.net

Son Güncelleme: 26.01.2023